HVORNÅR AFSENDES MIN BESTILLING?
Vi gør vores bedste for at få bestillinger afsendt inden for 24 arbejdstimer efter, at bestillingen er blevet afgivet. I sjældne tilfælde kan bestillinger blive forsinket ved helligdage, strejker og begivenheder på grund af uforudsete omstændigheder.
HVOR LANG ER LEVERINGSTIDEN?
Du kan forvente, at din bestilling ankommer inden for 7-15 dage fra bestilling.
TRACKING AF ORDRE
For at tracke din bestilling skal du indtaste dit trackingnummer, der er sendt til din e-mailadresse på 17track.net, og vælge UBI som kurer.
MIN KURER HAR IKKE MIN PAKKE ENDNU
Dit trackingnummer opdateres til at være din kurer, når det er ankommet til dit land.
KAN JEG ANNULLERE MIN BESTILLING?
Du kan gratis annullere din bestilling frem til det tidspunkt, hvor forsendelsesetiketten er blevet oprettet til din bestilling, og din bestilling har forladt vores lager. Bestillinger behandles typisk 24 timer efter købet.
I tilfælde af at du ønsker at annullere en ordre, der allerede er afsendt, vil vi desværre ikke være i stand til at behandle en refundering, før varen er blevet returneret til os ubrugt og skadesfri
TOLD OG AFGIFTER
Vi kan med glæde sige, at al told og afgifter er dækket af os inden afsendelse. Det betyder, at du ikke skal betale yderligere gebyrer, når din bestilling ankommer, uanset hvilket land du befinder dig i.
JEG HAR INDTASTET EN FORKERT ADRESSE!
Hvis du har stavet forkert eller automatisk udfyldt din adresse forkert, skal du blot svare på din ordrebekræftelses mail og give os de korrekte oplysninger. Giv os straks besked via vores kontakt side. Hvis adressen er forkert, og bestillingen ikke er afsendt, kan vi rette din adresse for dig. Hvis din bestilling allerede er afsendt, kan vi ikke ændre adressen.
MIN VARE ANKOM BESKADIGET
Hvis dette sker for dig, bedes du kontakte os med:
- Dit ordrenummer.
- Et billede eller en video af det skadede produkt.
Når vi har modtaget den, sender vi gerne gratis en ny.
VARER ER IKKE MODTAGET, MEN TRACKING VISER DEM SOM LEVERET.
Dette kan ske, når varer sendes til arbejdspladser. I nogle tilfælde kan din vare være blevet leveret til et postrum eller en kollega i din virksomhed, og en anden vil have underskrevet modtagelsen. I disse tilfælde kan du anmode om et leveringsbevis fra kurerfirmaets hjemmeside ved at udfylde en formular med anmodning om underskrift.
Bemærk, at vi ikke refunderer eller erstatter varer, der trackes som leveret. Derfor anbefaler vi altid, at du får varerne leveret til en sikker adresse.
JEG HAR ET SPØRGSMÅL, DER IKKE ER BLEVET BESVARET. KAN I HJÆLPE MIG?
Hvis det stadig ikke er lykkedes os at besvare dit spørgsmål, er du velkommen til at kontakte os